Lördag

Juuuste, nej nu MÅSTE jag fixa pengar eftersom att jag hade inte lovat för att jag hatar att ljuga, me jag hade sagt till min kusin att jag skulle komma idag och kolla när han uppträdde typ me min andra kusin hahah :P men jkag sa att jag bara kommer om jag fixar tåg pengar, de är inte klirrat än ; )

Han har en ny låt som han inte har kmt ut me än so han ska uppträda me typ.
men HÄR kan man iaf lyssna på honom.

om jag fixar pengar till sthlm så blir de nog rinkeby som gäller eller så ska jag ringa min morbror o hans fru, o se om jag kan kma dit o få lite hjälp med jävla matte :P...

Men nu ska jag gå iaf ; )

Byye //Isatou

Kommentarer
Postat av: Sepideh

hahahah du har blivit beroende av sthlm, like your sister Binta.

2009-04-18 @ 12:30:28
URL: http://sdelparastaran.blogg.se/
Postat av: Isatou

ahahha nej men har inte direkt någonting att göra här :P... lika bra att tagga t Sthlm då haha

2009-04-18 @ 12:49:46
URL: http://isatou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0