Ännu en tråkig vanlig dag

Idag har inte inte hänt någonting roligt/speciellt. Det ända jag gjort i dag är typ...
Fösrst vaknade jag på "morgonen" vid 2 tiden, fast innan de vaknade jag vid 9 och skickade iväg mabou till fritids, sen gick jag och la mig igen och vaknade vid 2 tiden.

Men iallafall så när jag vaknat så gick jag direkt och satte mig vid tv.n, där satt jag ett tag tills jag drog mig vidare till datan, sen beställde jag, jai och sara pizza, så åkte jag till skolan och hämtade mabou, kom hem och åt lite pizza. sen har jag bara typ suttit hemma och "ruttnat", så jag gick upp och tog ett lååång låångt bad.

Sen komjag på att jag måste plugga lite matte på lovet också så jag satte mig i köket och pluggade matte.
Sen kom binta, som hade varit på båten hem, så nu ska hon ha datorn SOM VANLIGT, så nu ska hon typ baxa datan från mig som vanligt. Men imorgon skriver jag iaf (förhoppningsvis)

Och de va min valiga tråkiga dag. Och vi har lov och ändå har jag så häär tråkigt :(

Lägger in lite bilder från i förrgår :)♥


Sepideh, Midia och Banaz


Sepideh och Midia

/Isa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0