Dunder kväll

Tjena! Sitter här nu hemma hos midia, väntar på att hon ska bli klar för sen koimmer therese också, jag, therese,midia, banaz och sepideh sak typ på bio ikväll.

Efter som att gårdagen blev typ dunder:D och midia och therese inte kunde följa med igår på festen så skulle vi göra någonting lite roligt iaf så att dom inte blir allt för deppiga:P.

Men iallafall Midia är typ en av dom trögaste personerna jag känner, så darför bestämmde jag mig för att komma hit och stressa upp henne lite så vi skulle hinna med bion. Vet inte riktigt än vilken film de blir men jag gissar antingen.. På i taket lyser stjärnorna, Eller Changeling.

Men som sagt var så blev gårdagen dunder:D, synd bara att itne Therese och Midia kunde kma.

Lägger upp lite vilder från igår iaf:D♥


Binta och Diana(som fixade festen) :)


Hengameh


Jag, Sepideh och Banaz


smygfoto på Sepideh


Binta dansar


Jainaba


Binta och Hengameh


Binta och Hengameh hade typ roligt :P


Banaz, Binta, Jag och Sepideh


hahahahaah flippad av garv ;)


Jag, Sepideh och Banaz


Banaz, Sepideh, yakob,Jag


Sepideh och binta


Banaz, Binta,Jag och Sepideh.


.....Binta.....(Folket)


Och ett Tack till Diana

/Isa♥

Kommentarer
Postat av: hengi

ITATOUUUUU <3

2009-02-15 @ 23:38:28
URL: http://heengameh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0