Looov

Yes, som sagt så klarade jag sommar skolan och hoppas nu på att kma in på Ekeby, med den bästa Banaz :D.

Nu har ÄNTLIGEN mitt riktiga lov börjat på riiktigt så nu äre bara o härjaa hela sommaren, nu äre bara URF jag längtar till iaf :D

Men idag har jag inte gjort någ specc, vakna typ några gånger inatt :/, vakna vid 5 tiden imorse och va orolig för provet, somna om efter ett tag till typ 10 över 6 då jag gick upp o fixa mig och pluggade lite. Sen vid halv 9 tog  jag bussen till skolan, gjorde båda proven :), sen vid 20 i tolv gick jag till mammas jobb och satte mig dörutanför i 20 min och väntade på att hon skulle få lunch, så vid 12 kom hon o hon bjöd mig på restaurang (Java), sen gick hon tillbaka till jobbet och jag gick tillbaka till skolan vid 1 och skulle få mitt betug som blev G :D.

Efter de tog jag bussen hem och decka på soffan, vakna, börja städa och nu ska jag gå och göra en god good Jordgubbstårta :)

Och vänta på Midia som jag har gjort nu i 1,40 timmar, fast hon sa att hon skulle duscha på 15 min fast hon fortfarande inte är klar i duschen *suck* fett psykande jävla trööga "människa" lr vad man nu ska kalla henne....

Men nu ska jag duscha och börja göra tårta :D <3


Bara för att jag Älskar min syster <3, Jai och Jag


Bless
/Isatou

Kommentarer
Postat av: Midia

"människa" eller vad man ska kalla henne.. AHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH!!!

2009-07-04 @ 02:46:09
Postat av: Isatou

ahahahahahahahaha jaa fan man vet aldrig med dig! :P <3

2009-07-04 @ 11:41:24
URL: http://isatou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0