psyyykande

f****n, vill bara säga att idag så vaknade jag vid ETT skit tidigt (trodde jag).

Gick och la mig igår vid 4 tiden och somna någon vid 4-halv 5 tiden, blev väckt för att gå in o lägga mig i sovrummet ist. så gick in o la mig i den skööna skööna sängen :D.

Efter ett tag skickar ... in Kornelia för att spela lite gitarr och nsjunga för mig, jag vaknar o frågar va kl e, så .. säger att kl e 1 så jag tänker OKEJDÅÅ jag går väl upp, efter frukost och ett tag vid datan kollar jag på kl och inser  att DÅ va kl kvar I 1, och då hade jag varit vaken typ 2 timmar :O :O

Så jag måste ha vaknat vid 11 feett psykande hahaha :P

och så ni vet så är .... ANTE!

så nu bara för de tänker jag lägga mig och sova igen!!

men kornelia spelade iaf fint :D <3

Bless
/Isa


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Haha... Det är bra att Kornelia får upp dig på morgnarna, så du inte sover bort hela dagarna! :-D

2009-07-18 @ 17:01:34
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0