Sleeep...

Shulilulu sitter här hemma hos Therese nu och har SKIIT tråkigt, Midia och Therese håller typ på decka och jag har sovit Max 1 timme i natt har jag räknat ut och piggare än piggast och pallar inte gå o lägga mig *suck*.

Och sara som e hemma hos oss har inte heller somnat så snackar med henne nu på MSN får vi båda e skiit hungriga, så jag ska kanske antingen vänta till typ 10-11 då gamlisgrillen öppnar och köpa pizza till oss, lr åka ner till MCD och köpa mat(frukost) t oss :D, men får se om jag pallar orkar iaf inte vänta till 10 tror jag :P

Så kanske får peta Midia och Therese och åka hem och äta och så småningom sova :P

Men nu ska jag fortsätta konversationen med sara, byye...

Men faan helt plötsligt blev hon trött och ska sova, psyykande, får se vad som händer då ;)

Bless
//Isatou ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0