Torsdag

Vakna upp idag hemma hos Therese, och hade typ skit ont i ögonen, dom va röda o grejjer ,o nös typ, tror jag höll på få tbx min jävla allergi för hennes FULA jobbiga katt,(som hon satte sig på) hahhahah.

Så jag klädde på mig, och gick till bussen typ, missade den (psykande), så fick jag ett sms av Syster Jai att jag skulle till ica och köpa Nutella för att jag nsulle göra våfflor till henne *suck* .

Så jag tog bussen hem och hämtade en till 50 lapp för pengarna skulle inte räcka, för jag skulle köpa frukt o grejjer också till fruktsalladen som jag skulle göra, så tog jag cykeln och åkte till ica, köpta allt och åkte hem och lagade skit goda våfflor med nutella och fruktsallad :)

Och nu fick jag precis sms av Vendela att hon e påväg hit, så jag får väl stanna hemma idag, fast jag egentligen skulle precis ut på en promenad mot årsta :). Men får se hur de blir nu, kankse får med mig henne lr nåt :P

Men nu ska datanörden ha datan SOM VANLIG

Bless
/Izee

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Va? Hoppas den där datanörden inte är jag?! I så fall ska jag påminna dig om att jag hinner sitta någon enstaka timme när jag kommer från jobbet och snart ska hoppa i säng, medan du som har sommarlov kan sitta heeeela dagarna om du vill... :-P

2009-07-10 @ 18:16:37
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Isatou

Hahah, då ska jag påminna dig om att, precis innan du fick datan så sa du att du bara skulle sitta lite för att du skulle göra en sak snabbt,så jag gav dig datan och gick sedan och mötte vendela, och kom tillbaka och va hemma typ 1 timme sen gick jag till årsta, gick runt nån timme där och åkte hem igen.OCH när jag kom hem va du fortfarande inte klar!! moahahahha computer geek :P ;)

2009-07-10 @ 18:43:59
URL: http://isatou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0