Torsdag

shuue, kom precis hem från skolan, sista dagen innan slutprovet imorgn :/.

Är skiiit nervös inför provet :(, men läraren säger iaf att jag kmr klara de, hade ett övningsprov igår som jag fick välditg bra på sa han och har fått typ alla rätt på läxorna vi har fått också, men är ändå skiit nervös :/

Men men hoppas jag klarar de iaf :), ska gå o sova lite nu så jag orkar plugga sen, och så ska jag upp tidigt imorgon och repitera mer typ:P, imorgonj börjar jag tidigare än vanligt också:( börjar kl 9 ist för 11 :( fett psykande:P

Bless
//IcE

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Och jag ska hålla tummarna tills de blir blåa! :-) ♥♥♥

2009-07-02 @ 19:49:52
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0