01.21

Shulilulu :), tårtan blev skit god (inte för att jag har smakat men enligt mamma och X så va den skit god iaf) :P

Men efter att jag bakat tårtan så gick jag och midia(som dök upp efter 2,30timmar :O) till ica och köpte massa gott, så åkte vi hem t mig igen direkt och chillade bara o kolla på film typ, Wild Child.

Nu typ tog filmen slut så jag följde med Midia hem och nu sitter jag här...
Faan va varmt de e, har haft fönstret öppet också typ en hel vecka om inte mer, utan att stänga de och ändå håller jag på dö fan :P, lr kanske för att de e skiit varmt ute me, men ändå fan hahhaah, :P

Imorgon ska jag nog iaf ta min vandring till Årsta igen :D :D (och käraste Therese ska sova här :D)

fan va jag saknar Peri och Banaz, kan ni komma hem snart lr? <33

Är fotfarande överlycklig o chockad över att jag klarade provet :D


Min smaskiga 10 minuters tårta :P haha

Bless
/ IcE♥


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Tårtan var ruggigt god!! Däremot menar du väl 2.30 TIMMAR och inte MINUTER? Annars var hon ruggigt snabb! Du som precis har klarat matten och allt! ;-)

2009-07-04 @ 17:11:28
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0