Fredag

shuue. sitter här i skoolan, i datasen. Har egentligen lusch nu, men föredrar datan för tillfället. Igår gjorde jag inget specc, kom hem från skolan som vanligt ,satt o chilla med familjen (Mamma, Binta, Jai, Mabou, Sara, Hengameh och Shiva) bara, sen efter ett tag när lite folk börjat dra sig därifrån så decka jag på soffan, feett psykandke men ändå fett skönt :), vakna vid 8 igen, pluggade lite, gick och städa mina städområden, sen kom banaz förbi och vi gick ut på en promenad o prata om allt och inget typ, skulle egenligen bara gå runt lekparken i typ 10 min men de blev längre än så....

Vi vandra i typ 30-40 min, sen kom jag hem o pluggade lite mer, sen chillade jagt, Binta, Sara och hengameh vid  data, vi hade skiit roligt KANSKE  kmr nåt klipp sen:P

Idag ska jag till Sthlm o va där över helgen, o träffa lite roligt folk :D skriver senare ;)
Men nu står sossorna och väntar på mig, så jasg ska gå nu ner o kanske äta :P :)

Bless//
Isatou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0