Grattis <3

shooo, sitter här nu o chillar hareg :) sitter o väntar på Banaz, Sepideh och Midia,
 vi ska på URF worm up :D men först ska jag och hareg o jai o dom till min älskade lilla shorty på fest eftersom att hon fyller 20 år ♥.

Grattis Sandra älskling


Lilla shoorty♥

Idag blire altså feerre hela natten, först Sandras fest, sen worm up sen tbx t sandra :D

Så tror inte de blir sova för mig i natt så jag tycker synd om dom i skolan imorgon eftersom att om jag kmr hem vid 3-4 så lär jag nog kanske gå o lägga mig, men kmr jag hem evid 4-5 lr senare så kmr jag bara hålla mig vaken till skolan för annars så kmr jag aldrig orka upp till skolan så tar og bara en dusch o går direkt till skoaln :P men tycker fett synd om folkket där eftersom att jag kmr va heelt övertrött o på helt cp humör kan jag tänka mig:P hahahaah

men nu ska jag göra lite annat kanske skriver inatt lr imorgon hur de gick me min sömn o festerna o allt ;)

Bless// Isatou ♥

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Hmmm... Bra att ni skriver allt i bloggen, så man hinner sätta stopp för vissa planer ni har...! :-D

2009-06-10 @ 10:11:47
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Isatou

haha inte för att de blev nåt specc stopp då, eftersom att jag ändå kom typ 1-2 timme för sent och du inte ens märkte nåt när du låg o sov när jag kom hem :D ahhhahhaah

2009-06-20 @ 00:00:22
URL: http://isatou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0