Lördag

Shooo, sitter hemma här hos morbor o familjen :)

Idag väckte dom mig vid 10 tror feeett tidigt :P

(nähä var snarare vid 11.30 tiden från ante

men ändå fett tidigt och dessutom så väckte du mig då för jag kollade påm kl och då stod de 10...

Men iaf sen så tog vi bilen ner till stan typ där barnen(Mabou och kornelia) fick leka av sig lite.
De blev lek,ridning, fotboll, glass, och så fick dom kolla o vara i en brandbil, vilket dom tyckte va skit kul :)

Så vi va där några timmar, sen kom vi hem för ett tag sen.

Jag och karin gick till affären o handla lite gott till ikväll :)

Men snart ska vi äta eftersom att morbror ante(kocken) har lagat lasagne till oss :)

Senare ska jag kanske in till stan o möta min älskade kusin vitamin Sap (inte "musik"sap, utan lilla sap:P) Vi kanske ska gå på bio lr hitta på något annat lr nåt:P vet itne än :)


Men nu så ska jag nog gå o äta middag för jag tror den e klar typ ,sen ska jag nog försöka fixa en plattång, efter de ska jag nog dra mig till stan om de blir så:), lr bara chilla hemme här o kolla på fotbollen blir de väl, o mysa bara :)
 OCH chilla me min nya lilla älsling<3♥(Jag kallar den Sony :D)



Kornelia ska rida


Kornelia rider


Mabou matar hästen


Morbror Ante och Kornelia


Mabou i morbrors glasögon


Mabou i hopp borgen


lyckliga Marabou


Kornelia hoppar :P


de gick viist lite för fort :P...


Mabou spelar fotboll...


Mabou skjuuter ;) hahaha :P


M.....


Kornelia fick vara målvakt ett tag :)


och sen Mabou


I väntan på att å gå in i brandbilen


Steg 1


Steg 2


Steg3 ,så sätter man sig i en brand bil


Häää på er alla!! moahahahah :) :P

Bless // Isatoou♥

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Åååh vad fina bilder det blir av din nya, fina mobil! Roligt att ni har det bra! Hos mig är det i alla fall välstädat! Haha...

2009-06-06 @ 20:37:52
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0