Onsdag, Torsdag

shoo skrev ingenting igår, vet inte varför men igår gjorde jag ingenting specc.

Vakna vid 9, fixa mig och gick till skolan :(

Efter skolan gick jag till Midia där jag fick sitta o vänta på henne över 2timmar typ (som vanligt)
Hon skulle bara ta en "Snabb" dusch och klä på sig, men jag satt ute och gjorde min matteläxa medans iaf, så jag fick ändå nåt lite vettigt gjort :)

Sen kom Filippa och vi 3 gick hem till mig där vi mötte Therese, och sen kom Sepideh dit också.
Jag kom på då att jag inte hade ätit någonting på 2 dagar förutom 2 små bullar som jag smakade eftersom att jag bakat dom :P

Så vi bestämde oss för att bara gå till Mcd och köpa lite mat där :)
Så vi tog cyklarna o åkte dit, åt och åkte hem till mig igen.

Sen när Therese och Filippa åkt, så åkte vi till lägenheten( Bintas) som jag och Sep har ansvar för :P

Där åt vi lite tårta som vi köpt typ dagen innan(heelt onödigt) hahah ångrar att vi köpte den för 110kr den va absolut inte värd de hahaha :P

Sen åkte jag och sep hem till mig där vi chillade ett tag, sen gick hon hem och jag gick och la mig :)

Och nu ska jag plugga lite matte och sen gå till skolan :( :( :(
Men igår fick jag iaf reda på att jag förmodligen kommer klara provet och sommar skolan, fett skönt, men lägg inte öga (knacka i trä):P, men ska iaf bara fortsätta o kämpa på :D                                                                                           
                                         
Byee
<3
Bless // Isatou

Kommentarer
Postat av: sofia '

bääst för dig att du kämpar ;o

puss på dig isa :*

2009-06-18 @ 16:31:30
URL: http://sofialuke.blogg.se/
Postat av: Isatou

hahaha de klart jag kämpar :D, men inter för att jag gör de för att jag e nojjig för dig lr nåt ;)

2009-06-19 @ 23:56:47
URL: http://isatou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0