PSYYKANDE

SHIIIT ASSÅ FAAN VA PSYKAD JAG E, HADE JÄVLA CP HORUNGE MATTE NATIONELLA OMPROV IDAG. VILKET INTE GICK SÅ BRA SÅ DE BLIR NOG SOMMAR SKOLA I TREE JÄVLA VECKOR FÖR MIG. OCH DESSUTOM SÅ SKULLE JAG KANSKE PÅ LÄGER SOM JAG DÅ OCKSÅ KMR MISSA, SOM JAG SKULLE ME young life OCH NÅGRA AV MINA VÄNNER. MEN TRACK VARE DE HÄR CP PROVET SÅ ÄR 3 VECKOR AV MITT SOMMMARLOV GOONE :(

Jag va så psykad idag i skolan efter provet att jag inte ens pallade va kvar för jag fick ont i huvet och va så arg att jag skulle slå sönder något/någon:P om jag skulle va kvar, så jag gick ut och satte mig med Sepideh och Peri o försökte typ tänka på annat, vilket gick bra ett litet tag men ilskan kom ju och gick lite då och då :(
MEN e fortfarande skiit lack :)
vfr så fucking ree? hahah:P


//Isatou♥

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Irriterande, men det kanske är bra med lite genomgångar i sommar också? Även om det är frustrerande!

2009-06-04 @ 09:53:16
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: theres

HAHAHAHAHAH FETT ROLIG ISA

2009-06-05 @ 09:39:25
URL: http://ttheres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0