Torsdag.

Idag va jag i skolan (As Usual), efter skolan så gick jag till Hstam, eftersom att en kompis ville att jag skulle följa med dit för att hn skulle prata med någon lärare lr nåt, men när vi kom  dit så va de ingen lärare där :P så jag gick hem, men tog den värsta omvägen, runt hela nyby, sen till nybygård.

När jag kom hem så va jag heelt "död" och hungrig så jag typ lägger mig på golvet o deckar på inte ens 5 min. hahahahahah

Vaknar upp av att Jai och X pratar i vardagsrummet. Somnar om ett tag till och vaknar av att X går och Jai säger att Sepideh har skrivit ISAAA♥ till mig på MSN....
Sen skulle jag me Jai till stan där hon skulle möta mamma och hareg för att betala en del av gambia biljetten.

Men pallar inte för jag ska ändå betala på Måndag och va ändå lite för trött för stan och Regn.

Så jag la mig o sov IGEN haha i typp 15min tills jag vaknar avv att sepideh står o sparkar på mig, ahahaah

och nu väntar hon på att jag ska gå o baka klickisar så, de blir bara o sätta igång för mig om jag inte vill typ ha "stryk" lr nåt.


hahaha deckad

Bless/ Isatou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0