LOOV utan lov :D :(

shooo, ligger här ni min säng  nu och bara lyssnar på reggaemusik och tänker lite :P

Igår så var det våran sista dag i skolan vilket känns väldig skönt, men ändå ganska jobbigt :P

Men iaf, först på morgonen gick jag t skolan ,där vi hade typ, de va lärarna mot eleverna, sen kl 1 så var de avslutnings lunch för alla 9:or och lärare och de va väl trevligt :P ; )

Direkt efter de så gick jag hem o hämtede mina pengar och mötte binta på stan, där vi skulle handla "lite" hahah, faktiskt så blev de skiit mkt , asså jag ställde mig b ara inne  provrummet så fick binta gå o välja alla mian kläder så provade jag allt och sen kölpte vi typ allt som jag provede vilket blev typ lite pengar :P så nu är jag konkurs igen :P

Men sen drog vi oss till sko punkten och H&M där jag köpte skor och smink :)

och när vi började handlöa så var de 2 timmar kvar tills avslutningen skulle börja och då skulel jag hinna köpa avslutningskläder OCH skor OCH smink OCH vanliga kläder och hinna hem och duscha och byta om o sminka mig och allt sån där och GÅ till kyskan där avslutningen skulle hållas.

Men vi hann köpa alla kläder,skor och smink men när jag hade köpt kläder och skor och hade sminket kvar så va kl redan 5 i 6 och de va då jag skulle möta klassen utanför kyrkan, så jag skulla ALDRIG hinna hem o fixa mig o allt så vi sprang in till H&M och köpte smiket och sen sprang vi till MAX där ajg fick byta om o smika mig o allt sen spran vi till bussen och såg att den skulle komma om 16 min så jag sa till binta att vi skulle börja gå mot skolan, så kom hon på att vi skulle ta taxi ,så vi tog taxi till kyrkan och då va vi redan 40 min sen typ.

Vi tog taxi och mötte banaz, peri coh sepideh utanför kyrkan och typ 5 min efter att vi stått där så börja alla komma ut eftersom att de va slut där i kyrkan, sen gick alla klasser till sina klassrum o fick deras betyg :P

Och jag fick bättre än vad jag trodde även om dom inte va värsta bra men men :P

Iaf efter att vi fårr våra betyg gick jag och binta upp till 9A (bästisarnas klassrum) :P

Efter de gick alla ut och jag och therese följde med mig till ica där jag köpte blommor och en Marabou choklad till den som jag tycker e bästa läraren coh tror hon är den ändå coh de ändåa jag kmr sakna från den där skolan, kanske några lärare till utan att nämna några namn:P.

Sen gick  vi alla bara hem, men nu sak jag ut o träffa banaz, therese och sepideh vid dammen , min dag fortsättte i nästa inlägg :P och bilder kmr också i nästa :P


Bless // Isatoou

Kommentarer
Postat av: j

vart haru köpt kjolen :)? du va skitfin

2009-06-12 @ 14:31:22
Postat av: j

vart haru köpt kjolen :)? du va skitfin

2009-06-12 @ 14:31:29
Postat av: theres

SÅÅ FUCKING FIIN ISAA<33:D

2009-06-12 @ 23:58:09
URL: http://ttheres.blogg.se/
Postat av: Isatou

Tack:D jag köpte den på BIK BOK :)

2009-06-13 @ 00:57:00
URL: http://isatou.blogg.se/
Postat av: Isatou

Tack älsklingen Therese :D<33

2009-06-13 @ 00:57:38
URL: http://isatou.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa

Min prinsessa! Du är helt underbar!! Men det är du alltid, men du är extra fin när du klär upp dig! Peace, Love & Harmony! ♥♥♥ GRATTIS till avslutningen!!

2009-06-13 @ 13:41:09
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

du var fett fin

2009-06-13 @ 14:40:21
URL: http:// israas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0