Helg

Tjena, kom precis hem från skolan, har varit en skiit jobbig/trög/tråkig vecka :P

Men nu är det helg iaf. Ska snart till midia eftersom att midia och therese är hos henne och väntar på mig för dom ska fixa dig där sen ska vi hem till therese och sen till mig igen, sen ikväll drar vi oss till Spring fling i musikens hus, där Young vibez och Zumbas ska uppträda.

Spring Fling är en fest för gymnasie elever, 13+ .
Hoppas det blir roligt iaf.

ska nu till midia och idag ska jag nog sova hos therese eftersom att mamma har sin "barnfriahelg" i helgen ,självklart när det är fest både idag OCH imorgn Bintas 20års fest :D...

Menmen kanske skriver senare om jag får tid :P


Ha de så bra //Isatou

Kommentarer
Postat av: theres

usch vad hemsk bild:)

2009-03-08 @ 21:24:09
URL: http://ttheres.blogg.se/
Postat av: Isatou

haha neeej fett fiin:D<3

2009-03-09 @ 19:36:42
URL: http://isatou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0