Måndag

Hello, kom nyss ut från duschen, ska snart gå och lägga mig.
Idag sover Therese hos mig eftersom att hon ska typ hjälpa mig att plugga lite till mitt SO prov som jag har imorgon :(

Men iaf så idag var jag, Midia och Therese på stan, vi skulle äta Subway skiit gott me chickenteriaki.
Och det var trevligt :) haha

Jag skulle köpa nya hörllurar ÄNTLIGEN till min mobil, så vi gick in på Clas ohlssons och jag köpte ett par hörlurar för typ 200, så n'r jag va vid bussen påväg hem och skulle öppna paketet såg jag att det endast var EN hörlurar asså till bara ena örat shiiit vad jag blev irriterad, hur fan sak jag kunna klara mig med EN hörluar? hahaha
Måste I allafall fixa nya hörlurar nu på något sätt:P

Men nu så sitter therese och väntar, tror hon vill sova typ.
Byee

//Isatoooo

Kommentarer
Postat av: theres

mm, belive me JAG VILLE SOVA :D <33

2009-03-31 @ 18:19:46
URL: http://ttheres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0