musikens hus

Kom precis hem från stan, var där me Banaz,Sepideh,Midia och Peri.
Vi skulle till musikens hus för att kolla när typ faal(kusin) och några andra skulle uppträda.

Men vi skulle köpa biljetter där men självklart så var dom slut när vi kmt fram:(
Så vi typ va i musikens hus och va där bara lite eftersom att vi visste inte vad vi skulle göra men. sen när dom skulle stänga så drog vi oss in mot stan där vi sen gicka till Mcdonald´s. sen typ vandrade vi runt lite och tog siste bussen hem.

Nu e jag skiit trött, har hållit igång sen typ 10 imorse, eftersom att vi har haft gäster typ hela dagen också :)

Men snart ska jag gå och lägga mig måste bara fixa lite musik till min mobil

God natt

/Isa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0