Bilder, Dop

shulilulu, Här kommer lite bilder från Stockholm som jag sa att jag skulle lägga ut...
Bebisen fick namnet Mariama efter pappans syster.


Jag och Mariama


Jai,   Mathilde,       Derias,Mabou och Jag


haha Mabous faster fick ett barn 3 månader före han fick sin lillasyster.


Jainaba, Jag, Mabou och Derias


Stolt bror med sin lillasyster <3


haha alla hade gambianska kläder:P Jag,Jai,Binta,Derias,Mathilde


Jag och mina 2 älskade systrar, Jainaba Och Binta


                       
Kusin(Mathilde)              Syster, Buba                  syster Jainaba,Buba        



Typ några ilegala invandrare var ute i jackobsberg och gick tills dom hittade en ny leksak som kallades gunga
hahahahaha sossor <3
Binta, Mathilde, Mabou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0