Bilder

Här kommer lite bilder från
VALBORG och
DOPET I STHLM


Sap, Jai och Mathilde på bussen påväg till Stan


Glada Sandra, Jag och Sap


Hos kusin i hennes badkar :) Sap, Binta, Mathilde och Vendela


På festen hos Elsa


D Affro woman and D affro man :) haha


Binta och ...


Sap, Jag, Vendela and Mathii


Kusin o Syster

Dop i Stockholm(förra veckan)


Mamma Emma


Jai ,Emma, Binta och Jag


hahahaha Jai och Jag


Jag, Pappa, Jai, Binta och Abbe som barnet blev döpt efter :)


Jag och Pappa


Farbror Pa och hans fru Emma o Barnet


Farbror Pa, Emma, Farbror Saihou


JAINABA JAWLA and D baby


Jai och lie


Jai in Gambian dress :) som vi fick låna av Kusiiin Sap


Farbror :)


Syster och Pappa


Emma o Pa


Min älskade kusinvitamin Sap och Jag


Dans var de ju självklart :) haha


Farbror Saihou (Ch), Jag och Farbror Pa


Kusin Sap, Farbror Pa, Syster Binta, Jag själv Isatou, Syster Jai, Kusin Lie


Jai, Emma, Binta, Jag


Farbror, Jag, Farbror, Syster

Barnet fick namnet efter pappans bästa vän Abbdulie som kallas för Abbe, men barnet kommer bli kallad för Lie :)

//Isatoou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0