Onsdag

shoo. kom precis hem, har varit i skolan idag som vanligt.
Fick sluta lite tidigare eftersom att läraren vi skulle ha sista lektionen inte kunde kma eftersom typ några lärare skulle till branting o göra något ve titne vad (inte för att jag bryr mig då:P )

Men när jag kommit hem fick jag ett samtal som jag lippade o skiit glad över :D ahah emn säger inte vad de e så ni får sitta där nyfikn ni :).

Men iaf idag slapp jag göra fysik provet som jag skulle gjort eftersom att vi inte hade No idag.
Men inte för att de spelar någon roll om jag gör de idag eller till o me nästa månad, eftersom att jag kmr ändå  få IG, asså jag har pluggat nästan varje dag typ i en vecka typ, och ändå kan jag nästan INGENTING feett psykande fan, hatar fysik.

Men nu ska jag nog gå o sova kanske 30min, laga mat och sen ringa Therese för vi två ska typ plugga/förhöra varandra genom tel :)



//Isatou



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0