Onsdag

Tjena, idag har jag inte gjort något specc.

Jag va i skolan idag som vanligt, tandläkaren på morgonen så jag missa de 2 första lektionerna, sen kom jag till skolan och hade typ lektion i 30 min tills jag skulle på ett CP onödigt möte...

Men iaf sen kom jag hem igen bara och nu sitter jag här o chillar me kusin Sap :)

Idag hade vi ingenting specc för oss så Binta och Sap kom hem med pärlor så dom gjorde örhängen av pärlor och jag gjorde bara vanlig pärlplatta

Såhär blev pärlsakerna :)


RASTA !


ISA
Fett skööna mina jag vet ;)


Saps Kasett örhängen och halsband



Men nui ska Sap fixa mitt hår och sen ska jag  sova förhoppningsvis om inte sap ställer till de för mig hahahah :P


hahahha och ni kan ju taaggga låångt asså ,
kan tyvärr inte skriva mer eftersom att lärarna läser min blogg....
Men men iaf fett psyykande...

Bless //Isatou

Kommentarer
Postat av: Assi

Kattiiig platta :) <3

2009-05-07 @ 11:05:41
Postat av: Tonårsmorsa

Ja, de blev verkligen jättefina! Du kan ju skriva vad du vill i din blogg även om lärare läser. Men det är bra att tänka på att vem som helst kan läsa ens blogg...!



Pärlplattorna blev jättesnygga i alla fall! ♥

2009-05-07 @ 18:26:43
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

hur gör man pärlplattor? asså, hur gör man så att dom sitter ihop och inte lossnar?

2009-05-09 @ 12:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0