Tisdag

shoo, har inte skrivit nu på några dagar men har inte haft tid, har haft fullt upp med att plugga till mina prov som jag hade igår i Hinduism och Egentligen idag, men självklart så skulle jag bli sjuk, fick skiit ont i huvet.

Trodde jag höll på få min migrän som jag brukar få när jag blir allt för stressad som jag har varit nu sista tiden :(
Så jag gick hem efter lusch och efter Nationella som vi hade idag i kemi.

Jag gick och la mig direkt när jag kommit hem, men jag hade tydligen inte migrän som tur var. Bara välgt välfigt ont i huvet, men när jag vakna igen var de nog lite bättre så nu ska jag bara städa och sen plugga eftersom att jag missade mitt Fysik- prov idag :(

Nu måste jag säötta igeång byyee :)

 BLESSnLOVE  //Isatou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0