Tråkigt, frågor

Har tråkigt och vänta på att Therese ska ringa så vi kan plugga så här får ni lite frågor och svar :P

Namn - Isatou
Födelsedag - 7augusti
Hemstad - Uppsala
Ögonfärg -Brun
Hårfärg - svart
Längd - 1,73 sist jag kolla:P
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - lejon
Är dina föräldrar skilda - japp
Skor idag - ADIDAS
Svagheter - att jag är blyg?
Rädslor -
Det första du tänker på när du vaknar - shiit jag efortfarande trött o vill soova:P(om de är skola)
Bästa kännetecken - venne
Mest saknade minnet - vet inte har massor

Biter du på naglarna - Jaa :(

Har du sovit i din egna säng inatt - Nej haha

Har du bra vänner och äkta vänskap?- de vet men aldrig, hoppas de :)

Tycker du om din pappa -

Är du smart: HAHA nej, det kan jag inte påstå
Vad saknar du: hmm, Kiara, när man va liten? :P haha
Hade du en bra kväll igår: inget specc, plugga o statoil me shiva o rocky o Jai typ :P

Favorit lärare? - Marie :)
Favorit dryck på morgonen - Cola, Apelsin/Äppel juice, T



Favoritfärg - Röd,Blå
Mat - kyckling...
Sport - dans, basket?
Djur - hund :)
Glass - isglass...
Affär - veromoda, h&m
Sallad - haha, sallad o gurka?...

 

Årstid - sommar
Vad vill du bli när du blir stor - har fortfarande ingenaning
Hur vill du dö - INTE lida
Vem av dina vänner är mest lik dig -Ingen (I´m one of a kind)haha skjj
Vem får dig mest att skratta -
Vem har du känt längst - Therese och banaz
Vem är blygast - jag
När grät du mest - tror när Lamin och Kiara dog :( R.I.P
Vart vill du bo i framtiden - Lite överallt, ska ha ett hus utomlands(gambia) och ett i sverige
Hur länge tror du att du kommer leva - Ingen aning

Har du någonsin;
Varit kär - HAHA ja, fast kanske aldrig på riktigt
Rymt hemifrån -ahaha mina och Banaz små "äventyr" hahaha
Skolkat - a
Sovit utomhus - aa haha :D
Velat bli modell - Nej
Varit otrogen - nej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - hahaha aa
Sett en död människa - JA :(
Druckit alkohol - a
Ätit sushi - nej
Varit på scen - HAHAHAHAhaha aa
Snattat - nääeej?
Retats - har man väll
Blivit nedslagen - hahaha aa typ lr inte direkt NER slagen :P men nerslagen på skoj typ :P ahaha

 

//Isatou♥


Kommentarer
Postat av: theres

HAH, du menar väl att DU brukar slå ner folk:) haha iallafall mig :/ <33 :)

2009-05-13 @ 21:30:59
URL: http://ttheres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0