Lördag

Shoo ,skrev inget igår eftersom att jag inte hade tid lr ork typ :P så jag gör de nu ist

Vaknade vid 6 tiden typ, vet inte vfr men låg kvar i sängen och somna o vakna lite till o frånb under 1 timme till 7 då jag gick upp för att duscha o klä på mig typ, gick till skolan, efter skolan så gick jag direkt hem

Va hemma ett tag, vi hade bestämt att vi skulle åka till gottsunda o grilla o chilla där typ under dagen, sen åka till nyby/nybygård o fortsätta våran chill dag där typ, men typ 5min innan Banaz, Sepideh, Peri och Midia sulle komma till mig så kom jag på att jag inte hade några pengar och hade samma kläder på mig som jag hade i skolan och va heelt sliten.

Så jag kom på att jag skulle låna mammas busskort, men då¨visade de sig att Jai redan hade tagit de till stan så jag gick runt här hemma o försökte skramla ihop 25 kr till bussen dit och tbx. Och samtidigt som jag gick runt här hemma heelt psykad så kom alla och då erbjöd mabou mig 10 kr så då kunde jag ta den och sepideh sa att jag skulle ta den så kunde vi fixa 15 kr där i gottsunda till bussen hem bara, så jag tog 10an och vi alla gick till bussen (jag helt sliten)

Vi tog 8.an vid nyby som går direkt till gottsunda, och på bussresan dit hade vi skit kul haha o skratta typ hela resan :) tills typ när vi nästan va i gottsunda så kom busschauffören fram till oss lr han sa till Sepideh som vanligt att vi typ skulle va tysta o hon inte skulle skratta att hon typ skratta som en cirkus lr nåt hahaha han va skiit rolig.

Så va vi framme i gottsunda gick till yosef, Mahmoud, och mohammed som väntade på oss.
Så vi satt där ett tag typ o grilla o vissa körde spring tävling...

Vi tog bussen till Nyby igen vid typ 10-11 tiden tror jag, så vi satt ute vid dammen i nybygård till typ 1-2 på natten, tills alla kom på att dom va skiit hungriga och först hade jag och Sepideh bestämt att vi 2 bara skulle cykla snabbt till Mc donalds och köpa 2 cheese burgare var, men eftersom att alla va hungriga så bestämde vi oss för att vi alla skulle promenera till MAX, där mahmoud bjöd typ mig och Sepideh på orginal mål :)

Efter att vi ätit så gick vi tillbaka till nybygård tills mamma kom på att jag inte va i mitt rum som hon trodde att jag va hela tiden så hon messa mig och Jai och sara me hahah, först va jag nojjig för jag pallade inte me mammas flipp attacker, men när jag kom hem så hade hon gått o lagt sig precis så jag gick upp till hennes rum o berätta att jag va hemme nu, och det va vid 3- tiden, mamma flippade inte direkt som tur var :)

Men däremot så skulla sara slå sönder mig , eller hon sa de ioaf när jag ringde henne o bad henne öppna dörren för att jag, Banaz coh Sepideh som skulle sova hos mig var utlåsta, så sara komo öppnade uten att slå sönder mig n(hon vågade väl inte).

Jag gick upp till rummet där jai sov, och tillome hon flippa fast inte mamma gjorde, fett psykande hon börjar leka mamma o grejjer, så jag sa till henne tyst du me jag har redan snackat me mamma, men hon fortsatte mumla på hon, så jag gick ner igen till Banaz, Sara och Sepideh som satt i köket bara o prata...

Efter typ 15 min gick sara upp o la sig o sov I MIN SÄNG... vi andra stannade nere, jag satte mig lite vid datorn medans Banaz deckade i fåtöljen brevid mig och sepide värkligen DECKADE på soffan. så jag satt här nere helt ensam typ medans alla andra va helt deckade o låg o snarkade (lr inte) men ändå dom sov iaf.

Så vid 4- halv5 tiden gick jag upp o la kmig i MIN säng brevid sara :)

och idag har jag bara varit hemme och pluggat hela dagen typ eftersom att jaghar 2 jävla  prov på Måndag

Nu sitter mamma o håller på flippa eftersom att hon har varit utan datan för länge nu tror jag jaghar ju tagiot den från henne i typ 30 min nu :) hahaha men enligt henne ska hon plugga, vi får se hur de går med de, men nu ska jag upp o pluugga iaf sen ska jag ut me Sepideh, Banaz och Peri trore jag

Bless

// Isatou

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Ja, jag trodde verkligen ni var på rummet, så när jag skulle gå upp och säga god natt och ni inte var där var jag nära att flippa. Tur att ni bara var utanför i alla fall, annars vet jag inte vad jag gjort. Och jo, jag pluggar faktiskt!! :-P

2009-05-09 @ 23:39:28
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Midia

HAHAHAHAH låter som en heeelt vanlig dag i isas liv :P<33

2009-05-11 @ 00:07:46
URL: http://miidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0