dålig uppdat..

shooooooooooooooooooo, jag vet skit dålig uppdatering, men har haft skiit mkt för mig iaf :P men skriver lite nu vad som har hänt den senaste veckan, så kortfattat jag kan typ :P :)

Förra helgen så på lördagen så var de Music jam. Jag va där typ mest för att kolla på när Zymbas och young vibez  skulle uppträda, men självklart så kollade jag på dom andras uppträdanden också :P
Söndagen så blev de Sthlm för mig, Sepideh, Moa och Binta. Binta hade jobb där o sköta så vi åkte dit o hon jobbade (som danstränare), och spenderade dagen i Stockholm där...

I veckan så har jag inte haft s mkt för mig hade ett engelska prov på som jga inte hade pluggat någonting till typ men ändå fixk jag VG :D :D hahah och de sista nationella i matte som de inte gick så bra på så klart, de är ju matte :/ haha.

Och nu i  helgen så har jag haft duunder faktisk :)

i Onsdags så kom jag hem från skolan ,lite tidigare än vanligt aftersom att jag fick sluta lite tidigare :)

Efter skolan så gick jag hem o gjorde lite saker sen så efter ett par timmar typ deckade jag och sap :P, vaknade igen vid 9- tiden tror jag , gick ner och åt toast :), sen gick vi ut o mötte shajwan, banaz, Sepideh, Therese och binta ,så drog vi oss alla mot bintas lägenhet där vi satt o snacka chilla typ. Efter några timmar så gick Shajwan ,Banaz och Therese hem eftersom att hon skulle sova hos banaz o shajwan så va hon tvungen att gå ,med dom.

 Men jag och Sep stannade som vanligt (nästan ALLTID vi 2 som blir kvar på slutet). Vi var där typ 1 timme mer än dom så kom vi på natt vi kanske skulle sova där, så vi bestämde oss för att göra de ,så vi gick hem till mig med fullt av packning, haha jag gick och bar på en jävla TV och halva vägen typ så gick jag och bar på en ganska stor väska, men efter att tag så tog Sep.. väskan åt mig :)

När viu hade varit hemma hos mig och lämnat TV:n och väskan och jag duschade så gick vi till Sepideh o hämtade pengar efters-om att vi skulle till Statoil efter.

Efter att vi hade varit i hos Sep så gick vi tillbaka till bellman där vi skulle hämta binta ovch Sap som skulle me till Statoil o handla lite fruklost o gått typ.  Men när vi äntligen kmt fram till Bellman så ska dom där två sossorna inte ens me, så jag och Sep bestämmer oss för att åka till Mc donalds och då va kl typ 3-halv 4 på nnatten :), så vi åker dit o äter, påväg hem träffar vi på khaled :) där vi stog o snacka lite, sen gick vi in på statoil o handlade lite :P

Åkte hem igen. och då va kl 04.22 när vi stog utanför porten. asså riktiga nattisar fan hahaha :P

Vid halv 5 tiden så¨bestämmer vi oss för att lägga oss i sängen iaf fast vi INTE ville sova för att vi hade igentligen bestämt oss för att itne lägga oss och ist sova lägga oss typ 7 på kvällen nästa dag så skulle sova och sen vakna vid 6 och ta bussen till liseberg. Men men vi gick iaf till slut och la oss o i sängen och pratade, jag, Sep poch Sap fick dela på  saps stora dubbelsäng och binta fick ligga på msin lilla säng under oss...

Så vi gick upp o la oss o prate o skrattade haha vi hade skit roligt o pratade om allt möjligt fan tills sap börja psyka sig på riktigt på oss tills hon gav både mig och Sepideh en box i ryggen så vi blev tysta till slut...

Fast de höll inte så länge eftersom att vi börja skratta igen, tills hon hotade Sepideh att kasta ner henne från sånge MED huvet före ahahahh. oh DÅÅ blev de tyst :) slpå vi decka vid typ 5 på motgonen haha

Vaknade igen vid 11 av att mian mobil ringde, fett psykande, så heelt nyvaken o "död" så svarar jag o hö rngon skrikande och då jobbig röst i telefonen som skriiver verkligen kom hem nu jävla cp barn nuu vfr har du tagit rasmus cykel för vem fan tror du att du är fuckin cp.... o jagv et itne allt hon sklrek...

Jag väcker sepideh pch vi åker till nybygård med cykeln och när vi kmr fram så behöver ingen ens den där jävla cykel feett psykande fan, men jag och sep gick till Banaz o plinga på där therese cokså sov, men tydligen så sov dom fortfarande så vi gick till sep och åt lite frukost...

Gick tillbaka till banaz o hämtade dom, gick sen tbx till bellman o va där typ 20 min till B och T skulle gå hem igen för att fixa sig.

Efter någon timme igen så gick jag ,Sap, Binta, sep och Sandra till lidl o handla lite mat.

Efter ytterligare några timmar så gick jag och Sepideh hem, jag börja tvätta o hon gick hem t sig själv...

resten skriver jag imorgon för nu måste jagh sova, ska upp skiit tidigt imorrn för de är danstävling i stjlm, måste vakan vid 10-11, ska vi i stationen kl 12.

Bless
//IsAtOu

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

En uppdatering krävs!!

2009-05-30 @ 11:33:44
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0