Okt. 25, 2009

Shuue halliopa :) dålig uppdatering, jag vet men sånt är livet ibland om man inte pallar, har inte gjort nåt specc sen senaste inlägget vart i skolan, hade 2 prov och klarade dom båda (matte och (livsmedels) Hygien) utan att plugga typ =)

Igår kom Therese till mig, hon piggade upp mig såklart efter att ha varit fett psykad pga en viss sak som jag verkligen inte kmrdela med mig av moahaha gallegande.
Men iaf va med henne hela dan, hon sov hos mig också vilket hon ska göra idag me :)
Va i willys idag o handla med therese de blev, ostbågar, godis,läsk och till mig o terre blev de ca 15 energy drycker ;)
Har precis kollat på film o ätit lite gott med Sara, Hengameh, Shiva och Therese, vi kollade på Män som hatar kvinnor, skit bra faktisk har sett den förut men kollade nu igen när dom ändå hade hyrt den o kom över hit för att se den o chilla lite bara =)

Och nu sitter jag och therese här ensamma med ont i magen efter dom där jävla energy dryckerna hahaha...
Så nu har vi altså fått ont i magen av ca 15 energy drycker
5 st för 15
så vi tog 15 drycker för 45
ont i magen för 45kr
rabatt på willys
De står på drickorna högst 5 om dagen...
Men vafan de är inte så att man står o läser minsta texten i affären innan man köper... okej om de stod en stor lapp lr skylt lr nåt innan man köpte 15 st o får ont i magen :/
Fan jag ska stämma dom jävlaran. hahahah lr nej men ändå....
Och troo mig man blir kissnödig av dom, de kan jag garantera.. ;)

Var en sväng förbi stan idag också med Therese och lillebror eftersom att mamma hade jobbat natt o låg o sov ,så var jag tvungen att ta med han :)
Aja nu sprang tiden iväg som bara den... ska göra nåt annat nu än att sitta här o blogga, o ska försöka bli bättre på att uppdatera o ni får bli bättre fi fan på att kommentera ;)


Bless N Love
/Ice

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Fast de där energidryckerna är faktiskt jättefarliga! På riktigt. Att dricka en någon gång i bland är säkert ingen fara, fast jag skulle aldrig dricka ens fem på en dag. Att göra som er är galet och jag hoppas ni inte gör om det.

2009-10-26 @ 14:57:44
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0