Helgen T-bana

Lördagen:
På lördagen vakna jag ganska tidigt :/ Bomba messa lite med there o bomba midias mobil, eftersom jag vet hur tröög hon är, och dom skulle kma till sthlm, efter några timmar va hon klar och dom tog tåget mot sthlm, jag åkte in från rinkeby där jag hade sovit in till stan för att möta dom...

Jag åkte in mötte upp dom, gick o käka på Mcd =)
sen tog vi Pendeln mot västra Haninge där jaghade uppfattat att vi skulle av för att möta upp Sam och steve o co
Men tydligen så hade vi åkte för öångt, eftersom att vi skulle hoppa av i Handen, så vi fick hoppa av och vänta ca35min på nästa pendel, vi tog den och åkte till Handen, kollade på på uppträdanden (kusin,kompis och Serious As Kancer)
och så va de Battles som vi ockå kolla på typ :)
och  Midia och Therese va FETT JOBBIGA, ville bara slå sönder dom för tillfället (och vissa andra också utan att nämna några namn) Men iaf efter Fight Night saken i Hande, tog vi pendeln in till TC där jag lämnade av Therese och Midia och fortsatte med Sam, Steve och 2 tjejer till ,vi skulle bara fika lite typ :)
sen åkte vi in mot vällingby och jag tog sen t banan till rinkeby därifrån :) va hemma vid FYRA :o och decka direkt nästan om itne en viss person hade hållt mig vaken...

Söndagen:

vakna TIDIGT IGEN, syster Binta ringde och väckte mig vid 10 tror jag.
Jag skulle följa med till hennes dans så de va bara för mig o kliva upp ur sängen, packa mina saker och dra mig mot T-banan där jag cokså skulle träffa binta, vi åkte till odenplan där hennes dans jobb ligger, och spenderade nästan resten av dagen där.
Efter de åkte jag in till T-C och Binta skulle nån annanstans.
Missa typ 3 tåg pga 2 psykande saker som hände...
(wont tell)
Va iaf hemma vid 12 tiden nån gång tror jag :)

De va mi n helg iaf haha, och anledningen till att mina rubriker för helgen fick hete T-bana är för att jag tror fan jag spenderade mesta tiden i sthlm på T banor hahah :)

de blev typ inga bilder från dagen, bara 2-3 st tror jag som inte går att ladda upp för tillfället, ni får dom sen ;)

Peeace N Love
/Ice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0