Svar på era frågor ;)


Postat av:

hejhej ice jag vill fråga några frågor;
vilken linje går du?
vad vill du bli när du blir äldre?
tycker du om att din syster och mamma är ganska kännda?
vilket land älskar du mest och vart skulle du helst vilja åka?
vem är din favorit artist?
DIN BLOGG ÄGER!! PEACE AND LOVE

SVAR: Jag går i linjen Hotell och Restaurang

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag vill bli när jag blir äldre.

haha ja de är väl roligt för dom o jag är väl glad för deras skull men jag vinner ju inte direkt nåt på de så för mig spelar de ingen roll men är glad för dom :)

Jag älskar Gambia, har vart där 1 gång och läängtar bara tills den dagen jag åker tillbaka dit, ska ochså till USA med bl.a Therese<3

Jag Älskar musik och har många många artister jag älskar därför kan jag inte direkt säga någon favorit, men gillar iaf mkt, Hip Hop, Rap och Reggae :D

 

Postat av: pegah

visst e jag bäst?? :D bvahh!! saknar dig isa

SVAR: Nej Pegah är inte bäst, det är ju omöjligt när jag är de haha ;), Saknar dig mee :D

 

Postat av: Malin

HEj, har du något särskilt samhällsproblem som du brinner för att bekämpa :)

SVAR: Har inte tänkt så långt än, men de finns nog mkt... :P

 

Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

När ska du svara?

SVAR: Nu håller jag på svara :)

 

Postat av:

varför uppdaterar inte Jai bloggen? :P

SVAR: vet inte hon har antagligen inte tid hahaha, jobbar mkt sen spenderar hon resten av tiden med Rasmus :)

Postat av: sara ghofran

hur söt är min stortå?

SVAR: SKARRIG hahaha , Hatar fötter!

Postat av: Lina

vad är din favorit rätt och djur?
jätte bra blogg

SVARMitt favorit djur är iaf Hund :), och favorit rätten är nog... meat pay ;)

 

Postat av: Sara aka. buddy love

Jag har tre frågor;

Vilka länder har du varit i, (om du har varit utomlands) och vilka länder skulle du vilja åka till och varför?

Vad skulle du göra om du vann en halv miljon, exakt?

OCH SÅ UNDRAR JAG OM DU GILLAR "DEN GANLA PROFESSORN" (opps caps)
hahah:)
svara gärna och fortsätt blogga GO GIRL :)

SVAR: Jag har varit i Gambia, Sverige, Finland, Danmark, (mellanlandat i Teneriffa¨om de räknas ;))

Jag vill åka tillbaka till Gambia, Jag ska åka till USA, och vill åka till Jamaica :D

För att jag älskar att resa och vill bort från de kalla Sverige ett tag... :D

Jag skulle Resa, spara till körkort och lägenhet och schoppa :D

Jag jag gillar den :), haha Therese fett rolig vad lekeru hemlighetsfull för? ;) hahah

 

Postat av:

1.Vad dansar du för dans`?
2. Hur lång är du?
3.hur stor är din säng ?
4.Favorit plagg?
5.Favorit färg?
6.Favorit kändis?

vad väljer du?
Hund/katt
Mamma/pappa
Kaffe/te
bubbelsäng/enkelsäng
röd/blå
vanliga kanel bullar/gifflar
fyrishov/gottsundabadet
uppsala/värmland
sol/snö
gardiner/persiener

SVAR: Hip Hop karaktär :), 173cm, den jag har nu är 120 men den jag bytte me Jai va 140 :)

Röd/Blå, Bowwow...

Hund, båda, Te, dubbelsäng, röd, bror på vem som bakat ;), fyrishov, UPPSALA, sol, bror på vart ( både och i mitt rum;) )


Postat av:

1.Dansar du något dans? om du gör det vad för dans?
2. vad är din naturliga hårfärg?
3.Läser du några kända bloggar, vilka?
4.Hur lång är du?
5.Hur många skor ha du?
6.Favorit klädesplagg?
7.hur stor är din säng?
8.favorit kändis?
9. favortfärg
10. FORTSÄTT BLOGGA, PUSS

SVAR: Ja jag dansar, Hiphop karaktär :)

mörkbrun tror jag, Nej läser inte så mkt  bloggar faktiskt, jag är 173cm, vet inte, vet inte(märke adidas iaf), 120, Röd,

Postat av: m

Hur ont gjorde det att ta hål i tungan?:P

SVAR: De känndes faktiskt nästa inte, bara et litet litet stick och man va inte ens beredd, visste inte att de gick så snabbt... :)

 

Postat av: m

- Hur gammal är du?
- Hur ofta besöker du sthlm?
- Vilken är din favorit tv-serie?
- Hur skulle du beskriva din klädstil?
- Vem tycker du är snyggaste kändiskillen? ;)

SVAR: Jag är 16 år :)

Minst en helg i månaden typ :)

har många men just nu är de nog, Desperate housewives, fresh prince..., Grey´s Anatomy

BOW WOW... :)

 

Postat av:http://sepidehdelparastaran.blogg.se/

ja min vän är vackrast :D o' så undrar jag varför du elskar mig?

SVAR: haha tack sötis :), varför? haha för att du är min bästa vän :) och jag bara älskar dig för din personlighet och den DU är :) och för att du har en riktigt CP sjuk humor just like me ;) <3

Postat av:

JA du är jäätte vacker!

SVAR: haha tack så mkt :)


Postat av:

Jag vill veta varför du är så jäävla vacker, det är helet sjukt hur fin du är!!!!

SVAR: Haha de kan jag inte svara på men tack ändå :)

 

Postat av: a

Vilket program går du i gymn.?
Hur är det och bo i uppsala? Hur är folket osv?
Skulle du vilja ha fler syskon? :p
Vad är din favorit-göra när du åker till sthlm?
Har du någon tatuering? Om inte vad skulle du göra?

:-)

SVAR: Hotell och Restaurang

de är bra men de är också skit skönt att komma bort från allt folk o allt här, uppsala e ganska litet och nästan alla vet allt om alla lr iaf dom är min omgivninv och då kan de ju vara skönt att kma bort ett tag :)

Nej absolut inga fler syskon iaf inte att bo/leva med! :)

Min favorit-göra? eehm  vet faktiskt inte, brukar itne göra nåt specc där men umgås med vänner/familj är väll nånting jag gör varje gång jag e där iaf sen vet man ju aldrig vad som dyker upp :)

Nej inte än, men ska göra, har många ideér men ska göra nåt som jag inte kmr ångra om några år, men funderar på en ängel tyyp vid nacken/ryggen, lr mammas/mormors namn lr nånting med afrikas konturer :)

 

Postat av:

visst är theres bäst?

SVAR: nej omöjligt, när de är jag som är de ;)

 

Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Jag vill veta varför du bloggar så sällan och om du ska göra något åt det?

Sen vill jag veta om du har någon pojkvän och i så fall; hur många?

SVAR: FÖR ATT JAG INTE HAR SÅ MKT TID, OCH DE KAN DU JU UNDERLÄTTA LIITE GENOM ATT DELA MED DIG LITE AV DEN STORA BRA DATAN ;) oj caps :)

och NEJ jag har ingen pojkvän även om ni och MABOU påstår de!! :@


 


 

Hoppas ni fick svar på alla era frågor

nu måste jag tagga innan mamma får damp

Peace N Lööve ;)

Ice♥



Kommentarer
Postat av: bäst

komigen vafan, kan du fucking uppdatera din fucking blogg lite fucking mer eller?!!

2009-10-13 @ 12:19:57
URL: http://dedu
Postat av: BÄST

HELLLLLO KAN DU DET ELLER?

2009-10-14 @ 10:45:02
URL: http://DEDU
Postat av: Lil B

haha mamma försök inte, jag vet vem hennes kille e, men det e bara jag som får veta det för jag e världens bästa stora syster :P hahaha...



OCH JAAA ICE BAJS UPPDATERA BLOGGERN MERAAAA!

UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA UPPDATERA MERA

2009-10-15 @ 17:39:41
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Men kom igen! Vad heeeter killen? Är det han i Stockholm som jag tror, eller?

2009-10-17 @ 11:50:30
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA..

2009-10-19 @ 13:42:22
Postat av: Ice

ASSÅ GE UPP FAN hahahahahaahahahaah de finns ingen kille i sthlm,även om MABOU golar unge påstår de och hur mkt ni än vill de så ere inte sant!!!

2009-10-19 @ 14:01:37
URL: http://isatou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0