Torsdag

Har varit i skolan idag som vanligt :/
Asså jag kan inte beskriva huur skoltrött jag är  fy fan för skolan =(
Men iaf imorgon börjar helgen ÄÄNTLIGEN och då blir de STOCK-TOWN för min den :D :D
Midia och Therese kmr även fast dom kmr bara över dagen på lördag och tar typ sista tågget vid 11- 12 hem för på lördagen ska vi på FightNight, där min kusin och en vän ska uppträda :D

Vet inte än om jag måste hem med sista tåget på lördag lr om jag åker hem bara tidigt på söndagen =/ besluts ångest <3 Men nu ska jag iaf gå och lägga mig tror jag, skola imorgon igen


Isatou Drammeh och Binta Coker Drammeh

Vill bara säga:Älskar dig big sis och saknar dig faktiskt, trodde aldrig jag skulle säga de men de känns också faktiskt grovt tomt här hemma, utan dig nu när du är heelt goone från Uppsala <3<3
Mi Love

Bless N Love
Iceee♥

Kommentarer
Postat av: Big sis

å'Åh min älskade,älskade lilla lille syster, jag saknar dig med, men du får komma och bo med mig sen.. aiight!!

mi live u more!! Jag älskar dig så otroligt mycket, du e bäst, den bästa i heela vida världen!!

2009-10-16 @ 19:36:32
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0