Sämsta ideén!

Idag vakna jag av att jag hörde en diskussion på nere våningen mellan mamma och Mabou.
Den handlade om att mamma ville fixa blogg till mabou, vilket han blev övelycklig av.
Och de måste nog varit den sämsta ideén någon i den här familjen någonsin kommit med och den ideén var av mamma, så glöm inte de mamma.

Så nu på morgonen har gjort typ 10 inlägg, och har mer besökare än mig fan hahahaha :)
och nu står han här o typ grinar o bråkar med mig för att han ska få datan!
Han troor att han ska få den nu, har preciis satti mig och inte suttit vid datan på typ mer än 1 vecka
men men, får se hur de går de här med blogg och jag fattar inte ens vad han ska med blogg till han e fan 7år, när jag va 7 visste jag inte ens vad data va, och ingen av hans kompisar har blogg heller :P


bless
//Ice

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Ja, du har rätt i att det var den dummaste idé som kommit upp i denna familj, däremot så var det absolut INTE min idé! Det var helt och hållet Mabou´s och ingen annan och han har tjatar väääldigt länge om det och jag har nekat hela tiden. Men jag ångrar redan att jag till slut gick med på det...

2009-09-07 @ 18:24:09
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0