SM- FINAL- REGGAETON :)

Vill bara säga grattis till min ÄLSKADE syster och vän, nämligen Binta och vendelaeftersom att binta vann inatt SM i reggaaeton och Vendela kom 2a.

Binta vann 5000 kr, och får en fin titel, pokaler,diplomer, dansklasser också vidare ;)
men vendela typ 3000kr :P

Men iaf ett grattis till er två :)

Idag jag har inte gjort så mkt, är fortfarande is tlhm  o kmr va de tills imorgon lr idag om man tänker på att kl e jsut nu 1 min 1 12 ;)

Men iaf, vakna, chilla vid datan lite, åt frukost, kollade lite på tv, gick o duscha, åkte in mot stan där jag träffa Mathilde.
Vi gick o åt lite på Mcd och köpte blommor o toffifee till binta och vendela, i väntan på binta och vendela haha  :)
Efter ett tags väntande dök dom upp, helt glada såklar ;)

Vi tog tunnelbanan (A.k.a Donnelbanan, men de är bara vi som fattar) ;)
hahaha under resan mot högdalen där dom skulle av för nåt dans jobb typ lr vare va så hade vi skiit kul hahaha skratta hela resan, de fan längesen vi flippa sådär med våsrt skratt och verkligen ALLA i den där vagnen kollade på oss, men kan tyvärr inte berätta vad vi skrattade åt haahahah ;)

nu ska jag nog gå o lägga mig haha ska sova tidigt idag fy fan och imorgon blir de som sagt hemgång för samtliga :)

(Vill bara säga tt jag e fett psykad på en viss person men kan och tänker INTE säga vem moahahha)



Peeace N Loove

/Ice


Kommentarer
Postat av: mathiilde

galegande hahahahahahahahhahahahahahhahhaha

2009-09-27 @ 15:15:55
URL: http://mathiilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0