Tordag, en ledig dag ;)

Idag var jag som sagt ledig från skolan :D men sov hos Vendela idag och hon har ju skola så fick ändå gå upp tidigt :/.  Så ajg åkte med henne till skolan och spenderade hela min dag i hennes bil typ, ahaha psykoss att jag pallade:P men satt iaf o lästa o sen sov jag cokså någon timme haha och va förbi brantan en snabbis med Therese där vi mötte Peri :)

Åkte sen hem o plugga/läste lite och kollar nu på MTV MUSIC VIDEO AWARDS :)

och nu ska jag hem till vendela så puss o hej see yah tomrrow ;)




såhär hittade vendela mig deckad i bilen efter TIMMARS väntandes på henne :P

Bless
Ice♥


Kommentarer
Postat av: theres :)

din överskrift är lite fel , det ska stå Torsdag en "ledig" dag.



PUSSSSSS PÅ DEEEEEEEEJ

2009-09-18 @ 09:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0